Graphic design header image

Grafički dizajn

Dizajn logoa podrazumeva širi skup aktivnosti. Prva faza podrazumeva razgovor sa klijentom u vezi sa delatnošcu kojom želi da se bavi (ili se bavi)- konkretno o prirodi posla, viziji klijenta i ponudi, koju njegov biznis obuhvata. Ukoliko, klijent, ima neku ideju ili primer koji mu se sviđa, svakako da treba, da nam predoci, kako bismo sledelili njegovu zamisao. Sledi druga faza, koja zahteva istraživanje tržišta, kojem pripada biznis za koji se kreira logo- kako na globalnom, tako i na lokalnom nivou. Analizu ponašanja potencijalnih kupaca, potrošaca ili kilijenata konkurentnih, tj srodnih biznisa, kao i, šta je to što njih vizuelno podstice na potrošnju određenog proizvoda, ili korišcenje određene usluge. U okviru ove faze, kreiranja vizuelnog identiteta, istražujemo i boje na osnovu psihologije potoršaca. Jedna od krajnih aktivnosti je faza samog crtanja i dizajniranja predloga (u zavisnosti od odabira paketa, zavisi i broj predloga logoa).

Graficki dizajn infografika

Primer predloga se prezentira kroz razlicite kombinacije boja. Pored toga, faza, koje je neophodna kako biste što bolje doživeli dat predlog, jeste njegovo digitalno implementiranje na razne materijale, predmete i reklamne materijale. Faza, samog dizajniranja, podrazumeva i reviziju od strane klijenta (broj revizija takođe zavsi od izabranog paketa). Nakon dolaska do zajednickog, idealnog rešenja, klijentu se šalje njegov logo u svim verzijama dogovorenih boja i formatima, koji su mu neophodni kako za štampu tako i za digitane medije.

Dizajn reklamnog, tj. promo materijala podrazumeva dizajniranje svega što zamislite - u skladu sa vašim ciljevima, biznisom, trendovima... Tu možemo da ubrojimo: vizit kartice, flajere, bilborde, city light-ove, ambalaže proizvoda, etiketa, nalepnica itd. Potpuno unikatan dizajn.